Ribbebukse med striper

DET ER OFFESIELT – jeg har begynt på julegavene!!!
Første mann ut er en ribbebukse i Drops baby merino etter en oppskrift på dropsdesign.no (DROPS Baby 25-27).

Utrolig stretchy! Så håper den kan brukes lenge lenge. Syns beina var litt vide etter oppskriften, så felte litt ekstra til jeg syns det ble passe, i tillegg la jeg til et par centimeter på lengden.

Har planlagt litt ekstra mange strikkede gaver i år (mye skyldes feriebesøk til Island hvor jeg hamstret islandsk ull), men håååper jeg får tid til et egoprosjekt også; nemlig sommersky cardigan av Liselotte. Den er så fin, også elsker jeg jo jakker.

2014-07 ribbebukse-5 2014-07 ribbebukse-9

3 thoughts on “Ribbebukse med striper

Legg igjen en kommentar

