Lilla strikkebukse i gavekassen

Selv om det ikke syns på bloggen så har jeg strikket masse denne våren. Foreløbig har jeg ikke hatt særlig med bestillinger eller egne ønsker så da har det blitt en del småtøy til gaveesken min (føler meg virkelig voksen når jeg har begynt med sånt).
Har vært en del på tur, og da er det greit å strikke med babyull og tynne pinner, man bruker liksom litt lenger tid på sånne prosjekter, uten at de tar for stor plass i vesken. (Hehe, problematisk når en vil at strikketøyet skal vare lengst mulig, fordi man ikke vet hva man skal strikke neste gang) Nå skal det sies at bryllupsrushet i venneflokken i fjor ikke har blitt etterfulgt av en babyboom, så gaveesken blir stadig fullere. Men før eller siden kommer den nok til nytte vil jeg tro.

Først ut er en lilla bukse i str 3-6 mnd som jeg strikket på Japan-ferien vår i påsken. Mønsteret er fra drops (BabyDROPS 21-36, DROPS Design: Modell nr BM-042-by) og er strikket med noe babyulll jeg hadde liggende.
2014-05 strikkeprosjekter-9
2014-05 strikkeprosjekter-2 2014-05 strikkeprosjekter-3
2014-05 strikkeprosjekter

En kommentar om “Lilla strikkebukse i gavekassen

  1. Åh du strikker så mye fint! Har noen prosjekt liggende.. Men har litt pause, da hode mitt ikkje heilt henger med på mønstra eg e midt i..
    Skal bli så deilig med vårt eget! Og vi har til og med plass til dere om dere tar turen vestover nårdere flytter til Oslo.. 😉
    Ha ei fin veke!
    Klem

Legg igjen en kommentar

