Blomsterkjole og symaskin!

juni2009-168b-w

I dag har jeg lekt husmor, og må si at jeg likte det veldig godt, bortsett fra rydde/vaske delen. Men når man leker er det lov til å lage sine egne regler, så derfor bestemte jeg meg for å kutte ned på den.
Jeg har bakt scones, laget middag og sydd puter til hybelen. Også har Hannek gått i blomstrete kjole :O Wow!

juni2009-172b-wjuni2009-174b-wjuni2009-175b-wjuni2009-176b-w

Siden jeg har lekt husmor tenkte jeg det var på tide å anbefale en av favorittbloggene. UnderbaraClara er en svensk journalist som kaller seg moteblogger, men jeg vil heller kalle henne en ekte husmorblogger. Underbaraclara lever et liv på landet i Sverige, her lager hun god gammeldags god mat, steller i jorden, rydder og ordner.  Samtidig skriver hun bra, har egne meninger og verdier -som hun står for 100%. Det hender også at hun virkelig går i dybden på spørsmål andre ikke tørr å ta opp i offentlighet. Verdt å ta en tur!

picture-259

6 thoughts on “Blomsterkjole og symaskin!

  1. Så koselig det hørtes ut, å leke husmor altså. For det er jo egentlig det bare du tar deg tiden til det. Og så fine puter du hadde laget!

  2. Og HanneK er back on track! Eg har savnet de flotte blogginnleggene dine=) Og Underbara Clara er rett og slett bare….underbar!

  3. Sv: Det er en del som har gitt opp, men jeg prøver så hardt jeg kan for å ikke gi opp ;P Og det er supert at du også fortsatt holder på 😀

  4. Så fine puter! Og finfin kjole! Underbara Clara er fantastisk, får nesten lyst til å flytte på landet av bloggen hennes!

Legg igjen en kommentar

